تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:, . . |

فارس : شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تازگي با اعطاي مجوز تأسيس دانشگاه غيرانتفاعي در تهران براي اسفنديار رحيم مشايي، رئيس دفتر رئيس جمهور موافقت کرده است. اين دانشگاه که « دانشگاه جامع بين المللي ايرانيان» نام دارد مؤسسه اي غيردولتي-غيرانتفاعي بوده و بدون کنکور دانشجو مي گيرد.

رشته های تحصیلی این دانشگاه عبارت است از :

1 ـ جن گیری پیشرفته

2 ـ اسلام زدایی کاملا آرام

3 ـ PHD حرافی و وراجی در همه زمینه ها

4 ـ براندازی نظام بدون درد و خونریزی

تذکر : پذیرفته شدگان از بدو تحصیل به چند سمت مهم منصوب می شوند .

رفتار منافقانه و توام با تذبذب و فرصت طلبي خاتمي، اعتراض جريانهاي رسانه اي حامي فتنه 88 را به دنبال داشته است.

 

ــ آقاي خاتمي شرم كن، تو ديگر در جنبش سبز جايي نداري. آيا موقعيتت به خطر افتاده كه به التماس از نظام افتاده اي؟ واقعا براي آدم بي غيرتي مثل تو متاسفيم.

 ــ امروز مي توانيد تفاوت موسوي و كروبي را با خاتمي ببينيد. فرق آنها اين است كه خاتمي راحت با فعالان سياسي ديدار مي كند و از آشتي حرف مي زند در صورتي كه موسوي و كروبي بيش از 90 روز است كه در محدوديت هستند. خاتمي از روي خون همراهانش عبور كرده و هر موقع حرف مي زند، خود را روي تخت رياست هشت سال پيش مي بيند.
- هركسي سنگ خودش رو به سينه مي زنه. خاتمي كجا بودي وقتي موسوي و كروبي درخواست مي دادن. دوره تو گذشته، الان ديگه دوره گفت وگوي تمدنها نيست و ما هم به شما پشت كرده ايم.

- هشدار! انتخابات نزديك شد و دوباره خاتمي پيداش شد! فريب خنده هاي مسموم اين مليجك رو نخوريد.

-  آقاي خاتمي شرم داشته باش. من برات متاسفم، نگاههاي مظلوم ندا آقاسلطان رو فراموش كردي؟

 

نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:خاتمی+فتنه, . . |

خاتمی از دست اندركاران فتنه سال 88 :اگر ظلمي شده است كه شده است همه بياييم عفو كنيم و به آينده نگاه كنيم و اگر به نظام و رهبري ظلم شده است به نفع آينده از آن چشم پوشي شود و ملت هم از ظلمي كه بر او و فرزندانش رفته است مي گذرد و آن وقت همه به آينده بهتر رو خواهيم آورد».

درباره مغالطه چند لايه خاتمي شايان گفتن است

جريان برانداز فعال در حوزه ماهواره و اينترنت پيوند وثيقي با مدعيان اصلاح طلبي و فتنه سبز دارد و حمايت آنها از دست اندركاران فتنه قابل انكار نيست به نحوي كه در القاي تقلب و دعوت به اغتشاش و تقابل با قانون اساسي و جمهوريت و اسلاميت نظام، هم پوشاني كاملي با فتنه گران داخلي نشان داد.

براساس فرمول ديكته شده سرويس هاي جاسوسي بيگانه، جريان فتنه اساسا قرار نبود به سمت حل مسئله و تمكين به قانون و راي مردم برود و به همين دليل هم با بازشماري تصادفي 10 درصد صندوق ها از بنياد مخالفت كرد و سعي در غبارآلود كردن فضا داشت.

عبارت «ما به قانون اساسي اعتقاد داريم اما وحي منزل نيست» تكيه كلام منافقانه محافل فتنه گر آزادي بوده است و ذاتا ادعاي اعتقاد به قانون اساسي با چاقوكشي و لات بازي خياباني و تلاش براي گره انداختن در مسائل متناقض است.

اگر ظلمي شده كه قطعا شده و ظلم بزرگي هم بوده مشتركا متوجه قاطبه ملت (40 ميليون راي دهنده) و نظام بوده است و امثال خاتمي در اين ميان با فريبكاري نمي توانند ضمن القاي تقابل ميان مردم و حاكميت اسلامي، نقش ميانجي! را بازي كنند حال آن كه متهمان اصلي اين ظلم و خيانت بزرگ هستند.

نوشته شده در تاريخ 28 / 2 / 1390برچسب:آل سعود+جنایت+سقوط, . . |

ملک عبدالله پادشاه عربستان در نامه‌اي به اوباما  نوشته : اگر این رفتاری که شما با «حسنی مبارک» کردید با ما هم به همان گونه برخورد کنید از همین الآن ما را هم ساقط شده فرض کنید. وی نگرانی خود را از وضع داخلی خاندان سعودی اعلام کرده است و از امريكایی‌ها درخواست کرده تا سلاح‌های هسته‌ای خود را به خلیج‌فارس بیاورند و مستقر کنند. ملک عبدالله در ادامه نامه خود اضافه کرده است که اگر آل‌سعود سقوط کند شما بازار جهانی نفت را از دست خواهید داد و با سقوط ما القاعده در این مکان مستقر خواهد شد.

شمارش معکوس سقوط آل سعود

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.